onsdag 15 oktober 2014

Sista dagen!

Idag var sista dagen på praktiken! Känns både skönt och tråkigt. Ska bli skönt att komma hem till Halmstad ordentligt och komma in i rutiner igen och göra det sista på plugget som behövs. Men tråkig också eftersom jag lärt känna så många härliga människor och det har varit ett jätte mysigt ställe att vara på!
Nu har jag förberett allt till imorgon då jag ska göra en arbetsplatsanalys på mammas jobb. Eller jag tror jag förberett allt, svårt att veta tycker jag. Känns inte som att jag kommer göra så mycket mer där än att ställa några frågor, iaktta och sedan ta kort för att göra lite uträkningar hemma! Det är ju en del i och för sig för uträkningen kommer ta ett tag sen. Jag hoppas på det bästa helt enkelt.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen så jag orkar upp imorgon för att följa med mamma! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar