onsdag 7 november 2012

Ledig onsdag!

Mådde pyton igår, hade så ont i huvudet att jag nästan mådde illa så jag sov nästan hela dagen och sedan gick jag och la mig tidigt. Vi hade en lektion igår som va mellan 8.15-12 och det var riktigt seg efter ett tag, vi gick igenom hur man skriver en uppsats på korrekt sätt och luften i rummet var så dåligt, väldigt ofokuserad i slutet. Mår i alla fall bättre idag efter att få sovit ut ordentligt, har dock lite huvudvärk kvar. Men känner att förkylningen börjar släppa nu :) Så idag blir det en liten promenix tänkte jag. Suttit och kollat runt lite på internet och hittade ett roligt klipp när dom skrämmer folk i en hiss. Vet inte hur jag hade reagerat om detta hände mig men jag hade nog blivit skit rädd, hur hade ni reagerat? Tryck på länken och kolla klippet!

http://www.prisjakt.nu/pryl/tv/2844_film_haer_trillar_golvet_ur_hissen#xtor=AD-500-[prisjakt.nu/pryl]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-[]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar