torsdag 8 november 2012

Träningsmotivation


Har varit ute och powerwalkat idag och använt mig av Turf, det är en app som mamma tipsade mig om. Det går ut på att man ska gå till olika zoner och göra dom till sina egna, från början är dom röda men när du "äger" dom blir dom gröna. Dessa zoner finns lite överallt och man måste använda sin GPS för att appen ska veta vart du är och om du är nära zonerna. Man får även poäng för zoner man äger och varje månad utses en vinnare för just den ronden och sedan börjar en ny rond. Tycker det var en riktigt rolig grej som jag tänker fortsätta med, det ger en lite motivation att gå ut och röra på sig. Och nu måste jag ju hålla koll så inte snor mina zoner ;)
Riktigt skönt att komma ut och röra på sig egen efter att inte ha tränat på 4 veckor, är ju inte riktigt av med förkylningen men jag måste börja röra på mig igen, man blir deppig av att bara sitta inne och inte göra något. Behövde frisk luft och duschen som regnet gav mig!

Kram


Eat clean, train mean, stay lean 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar