måndag 19 november 2012

Så typiskt!


Satt och hade skrivit ett jätte långt inlägg om vad som hänt i helgen och så och så råkade jag komma åt fel knapp på mobilen så allt försvann, irriterande!!! Får skriva ett nytt sen. Kan skriva en lång lista på vad blogg.se borde fixa till och göra bättre på sin mobilapp, utkast och redigering av inlägg är två av sakerna!
Sitter i alla fall på stationen i Varberg och väntar på tåget. Missade de som gick 10 i 8 precis eftersom vi hamna bakom en epatraktor och sen skulle hon som jobba på pressbyrån prata me alla så kön gick inte fort. Nu har jag snart väntat en halvtimma och nästa tåg går om 4 minuter. Nu får vi bara hoppas jag hinner i tid till skolan me.
Ha det gott så länge så ska jag se om jag kan skriva om mitt inlägg om helgen sen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar