tisdag 13 november 2012

Plugg

Hade skola 8.15 imorse och efter de stannade vi kvar och gjorde ett arbete som ska va inne om en vecka. Efter lunchen hade vi en lektion som var inriktad på biomekanik, inte alls kul. Massa uträkningar. Hade jag velat räkna massa hade jag valt den linjen... Tror dock inte det är så mycket utan det kommer någon fråga sen på tentan i januari.

Gick till biblan efter skolan eftersom jag tänkte sätta mig och läsa lite, men det visade sig att man kunde låna hem boken så behövde inte sitta där. Blev att jag pratade med Leu i telefon ett tag innan jag lånade boken istället eftersom de blåste så mycket ute (pratade tyst eftersom det var på ett bibliotek ^^) Underbar tjej som jag är glad finns i mitt liv! 
När jag väl kom hem och satte mig i soffan och började läsa kände jag hur ögonlocken blev tyngre och tyngre och tillslut somnade jag. Tror klockan var runt halv 5-5 då och vaknade inte förens vid 20 över 8. Förstår inte att jag ska va så trött hela tiden. Någon som vet om man kan göra nått åt det? Kan det va för att jag äter pencilin igen kanske? Lyckades få urinvägsinfektion förra söndagen och doktorn skrevv ut en pencilin som heter Trimoteprim, några dagar senare ringer läkaren och säger att den pecilinen var resistens mot min bakerie och han skulle skriva ut en ny som heter selexid, så nu äter jag hela den kuren också. Jätte irriterande. Nästa gång blir det att testa ett naturpreparat istället!!

Ne om man skulle sätta sig och läsa klart det jag började på innan jag somnade. Tack och hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar