lördag 10 november 2012

Nov. 10, 2012

Sitter hemma i Halmstad och ska kolla lite på serier och äta chips och ostbågar, på helger får man faktiskt det. Ska kolla på Switched at birth, tror det är en rätt ny serie och jag har bara kollat på 3 avsnitt men än sålänge är den jätte bra! 

Haft lite problem med mitt internet på mobilen, är nästan uppe i att ha förbrukat mina 4 GB och helt plötsligt slutade de bara att fungera. Trodde dom hade strypt mitt internet eftersom jag trodde jag använt allt, men hade för mig att de bara skulle bli väldigt segt istället så jag mailade och frågade vad som hade hänt. Visade sig att det hjälpte att bara starta om mobilen! så nu har jag internet igen =) 

Va även en sväng på Gekås idag, min syster började jobba kl 11 så då tänkte mamma å pappa springa in en snabbis å sen åka till halmstad (va i varberg igår). Som tur va hade jag med mitt anställningskort så vi slapp ställa oss i köerna, men shit va mycket folk det var!!! Det är rena självmordet att åka dit på helgen! Måste varit minst 1 timmas kö för att komma in. Blir att åka å julhandla en vardag när man är ledig från skolan.

Ne nu ska jag slappa i soffan ett tag innan jag ska göra mig iordning för utgång för att fira Fanny! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar