måndag 12 november 2012

Uppdatering på mobilen


Har precis köpt två böcker från adlibris. 690 kronor gick det på, och då har jag både använt rabatten från mitt ica.kort på 5% om mammas wrapp på 75 kromor. Men vi måste ha domma böckerna i skolan så finns inte så mycket att göra.
 
Helgen har varit bra, var ute i Varberg i fredags och här i Halmstad igår och firade Fanny! Hade jätte ku, va dock lite trött igår så kände mig inte jätte rolig.
 
Uppdaterade min mobil igår, har en Samsung galaxy s3. Någon mer som har gjort uppdateringen? Gillar allt nytt och har man gjort mappar blev dom rätt fräcka. Och nu kan man lägga bilder på kontakterna utan problem. MEN, jag gillar verkligen inte att dom har flyttat på tecken i tangentmenyn, tex är : ; ! på andra platser och andra användbara tecken har blivit bortplockade. Ett stort minus! Vad tycker ni? 
 
Ne nu blir det snart sängen eftersom jag har skola tidigt imon, natti!

Uppdate, bara jag som har haft lite problem med att blogg.se har krånglat idag? tycker mitt inlägg såg jätte konstigt ut så har fått fixa och dona nu för att de ska se ut som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar