onsdag 30 januari 2013

Mobil träningsarmband

Ledig idag så tog en go sovmorgon!Så himla skönt att kunna ligga och dra sig i sängen och spela lite spel och läsa aftonbladet och sånt :) När jag väl kom upp ställde jag mig och stekte pannkakor, mums! 
Nu har jag avklarat allt jag skulle gjort nu på dagen, i stort sätt. Såg att jag fått mina pengar från CSN med, underbart, nu behöver jag inte svälta längre ^^ Det ändå jag har kvar nu är att gå till gymmet och köra ett dubbelpass biceps/rygg och triceps/bröst. Och sen ska jag se om jag får skrivit ut en text som vi ska arbeta med i grupp på rörelseapparatens skador och sjukdomar. 

Har haft ett träningsarmband som man har mobilen i med lyckades tappa bort det för ett tagsen, letade överallt, trodde jag. I alla fall hemma i Läjet och jag kunde inte hitta det. Så nu undertiden jag väntar på att mobilen ska få lite batteri i sig så jag har nått att lyssna på gick jag och letade efter den. Letade i lådor och lite skåp och när jag va i min walkin-closet såg jag en påse som jag fick på fitnessfestivalen. Vad tror ni låg i den? Jo mitt sånt träningsarmband. Så nu är jag glad igen och slipper att hålla på med mobilen för jag inte ska tappa den när jag tränar :D

Har 21% nu, får vänta en stund till å sen blir de gym :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar