måndag 28 april 2014

Dålig dag..

Jaha 10 dagar sedan jag uppdaterade sist.
Hade en jätte bra dag i morse, solen lös, jag va uppe tidigt, cyklade till skolan tidigt, hade lektion var och köpte mat och sen satt vi i solen och käkade. Under lunchen var det några som var och hämtade sina tentor och när dom kom tillbaka sa dom att psykologitentorna hade kommit (omtenta i del 1 och 2). Så när jag ätit upp gick jag och hämtade mina, helt bombsäker på att jag skulle få minst G på del 1 eftersom den verkligen kändes kanon när jag satt på tentan och skrev den. Del 2 var jag däremot lite osäker på hur de skulle gå och var inställt på omtenta på den. Och när jag fått ut tentorna har jag inte godkänt på nån. 4,5 p ifrån på den som jag verkligen kunde och som det kändes så bra på och i kommentarerna stor de typ bara "utveckla", hur många sidor vill han ha på varje svar!? Ååå är jätte irriterad, och typ besviken. Inte på mig själv för jag kunde ju sakerna, men på läraren som rättar så konstigt!!
Nu är i alla fall denna dagen förstörd och jag ska orka att ta tag i att plugga till ett litet prov/quiz vi har på onsdag...
Har i alla fall fått träna och fått gjort mitt benpass. Går bättre och bättre och i fredags slog jag mitt personbästa och tar nu 55 kg i knäböj! Skit stolt :D Det är kul när man får utdelning för det man gör och det är bara 18 dagar sedan jag bara tog 45 kg. Bara att fortsätta kämpa! Ska ju klara min kroppsvikt, och förhoppningsvis har jag hunnit att gå ner lite tills dess så det inte är så jätte tungt ^^

Ne vad ska jag säga mer tro? Är kanon nöjd med mobilen! Kan göra en bättre review lite senare :)

Nu ska jag läsa ett kapitel av Harry Potter och hoppas på att min jobbiga dag vänder om till positiv igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar