fredag 18 april 2014

Samsung galax s5

Idag har vi haft en såndär lång och jobbig dag! Och det blir extra kul när läraren är jätte engagerad.. föra veckan sa hon att hon hellre hade legat hemma i sängen så hon fråga om vi kunde flytta en lektion och idag sa hon att hon tyckte hjärt och kärlsjukdomar är roligare än cancer så vi går inte igenom cancer så mycket. Okej att hon kanske inte tycker om allt lika mycket, men är det inte meningen att vi ska lära oss?

Efter skolan gick jag och Carro till gymmet och körde lite mage. Jag skulle egentligen kört ben men alla skivstänger va upptagna så hakade på Carros pass. Efter det sprang vi i 30 min. Är inte jätte snabb och har aldrig tyckt om att springa innan så har lite fått släpa mig ut när jag har powerwalkat/ sprungit nu det senaste.  Men jag kom faktiskt 4 km på 30 min! Är jätte stolt över mig själv! Innan har jag bara klarat 3 km på 30 min, så det är ju framgång. :)

Nu har jag äntligen fått köpt en ny mobil! :D tänkte jag skulle väntat ett tag till men orkade faktiskt inte så efter gymmet tog jag en snabbdusch och sen cyklade jag ner till stan och skaffade mig en ny lur! Såååå otroligt nöjd :D kan komma med en bättre recension senare för nu ska jag sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar