torsdag 10 april 2014

Taggad

Haft en såndär fruktansvärd dag med lektioner från 8.15 till 15.00. Låter inte så farligt kanske, men när man är van med kanske 2 lektioner i veckan på 2 timmar vardera är det inte jätte kul med så långa dagar. Usch va seg man är i huvudet efter..
Efter alla lektioner hade vi möte navet för att planera lite små saker och gå igenom Gasquen vi ska ha på onsdag :)
Halv 6 blev det gym träning. Kände mig lite halvt otaggad när jag åkte dit men efter kände jag mig as taggad! Är typ fortfarande taggad! Vill bara ut och röra på mig igen! ^^ Fick ett ben pass jag ska göra 3 gånger i veckan framöver. Planen är att jag om några veckor ska ta min egen kroppsvikt i squat. Tog 45 kg idag så har en liten bit kvar men det ska jag nog kunna lösa, så länge det inte är så många reps. Gjorde även höftlyft (man ligger på rygg med fötterna och lyfter höften) och klarade 70 kg, yay me. Ska dock köra lite lättare de kommande passena eftersom jag inte klarade att hålla rätt teknik dom sista repsen. Även tänkt bli ordentlig med kosten, kanske ha några fuskdagar ibland, men utöver det vara duktig.
Som sagt är kanontaggad så om jag klarar av att gå imorgon (räknar med ordentlig träningsvärk) så ska jag ge mig ut på en powerwalk/ löprunda imorgon på förmiddagen!

Nu blir det sängen för min del, natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar