måndag 7 april 2014

Effektiv

Nu sitter jag i soffan och slappar framför talang. Tycker jag är riktigt värd detta! :)
Första dagen på bemanningen idag. Tiden bara sprang iväg och det var väldigt lärorikt och tror jag kommer trivas ganska så bra i sommar! Gick med två olika idag och den andra jag gick med slutade kl 3 och när vi kom tillbaka till kontoret va det inga där som slutade kl 4 så fick gå vid 3 jag också, rätt skönt första dagen. Sen tog jag det lugnt ett tag innan jag och Carro drog oss bort till piercaren för att byta en piercing till ett lite finare smycke.
Sen, tro det eller ej, så va jag ute och powerwalkade/ löpte, i duggregnet. Okej, det duggade inte hela tiden, men ett tag. Så lite regn stoppade inte mig inte! Får bara hoppas att jag kan hålla uppe detta bra flowet nu, som börjat idag ^^ haha but still. Har tre lektioner imorgon, slutar 15, och sen händer det lite saker på kvällen, så får se om jag hinner mig ut en stund också.

Nu har jag ätit, ska kolla tv en stund till, sedan fixa matlåda för imorgon och krypa ner i sängen. Känner mig lite duktig faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar