onsdag 17 april 2013

95%

Rätt slut i kroppen nu. Hade först en exercise training lektion kl 8 och sedan hade vi en heart rate max test. Fruktansvärt jobbigt! Jag är inte springar typen, så det var jätte jobbigt att försöka hålla rätt takt och tempo. Fick användning för min pulsklocka som jag fick för några år sedan. Byta batteri så va den som ny igen!
Först skulle i värma upp i 10 min, va jobbigt bara det att springa runt runt på 400meters banan. Fruktansvärd kondition... Sen skulle vi springa 400-600 meter på 90-95% av våran maxpuls. (220-åldern. min är alltså runt 200). Och sedan 200-400 meter så fort vi kunde. Det är inget jag gör om frivilligt igen.. Usch! När jag sprungit klart dom sista 800 meterna var jag helt slut och min puls låg på 196! Helt otroligt att jag fortfarande kunde stå upp.
Nu har jag varit hemma en stund å slappat lite, behövde verkligen de. Träningsvärk i magen och nu börjar jag känna mig seg i benen också ^^
om en halvtimma ska jag cykla till Vallås och ha arbetsintervju. Sökt till hemtjänst och nattjänst. Känner att jag behöver nått att jobba med under början av sommaren och sedan till hösten. Har på Gekås 10 veckor under sommaren så håller tummarna på att dessa går med på att jag inte är hos dom mitt på sommaren.
Håll tummarna för mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar