måndag 15 april 2013

Framsteg!

Nu är det några dagar jag har att ta igen ^^ I onsdags hade vi nollefest och självklar skulle vi ha våra fina ovvar på oss! Men gud va varmt det var att stå och dansa i den hela kvällen! Kände mig även lite duktig denna kvällen då jag höll mig 100 % sober även fast jag va lite sugen. Kämpar på med träningen :) 
Sen har det vart lite skola och grupparbeten och så. I fredags åkte jag hem för det var möte inför modevisningen! Sen va jag och Jennie ute på krogen eftersom Ken Ring var där och spelade. Riktigt bra kväll! :) I lördags var det salsafest här i Halmstad. Va så sugen på att dansa i veckan och fick reda på att det var dans i helgen så fick med Alexis och vi hade super kul! Dansade i nästan 4 timmar, ont i fötterna kan jag lova att man hade efter de :P Var även dans igår så jag, Anna och Carolin gick dit och dansade lite. Dom hade aldrig dansat salsa innan men gick riktigt bra så snart har jag 2 kanon duktiga salsa kompisar ;)

Har även haft framsteg i min träning och kost. -0.5 kg på en vecka, känns helt okej! Det är i och för sig bara en siffra på vågen men känner ändå att det är skönt att få resultat för sitt slit! :) Bara att fortsätta på detta spåret. Eat clean, train mean, stay lean! 

Bild sen nollefesten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar