måndag 8 april 2013

Kyckling wrapp

Va skönt att komma i bassängen igen. Är inte på alls på långa vägar så bra som jag var innan men ge det lite tid bara, snart är jag tillbaka ;) Simmade 1000 meter så ska ha det som rikting. Kunna simma 1000 meter utan att stanna och vila, har relativt högt temop när jag simmar ändå, känner inte att jag får ut nått att simma som tanterna gör ^^ Sedan är målet att kunna simma 1000 meter på så kort tid som möjligt utan att stanna. Mål gör att man orkar kämpa! :)
När jag kom hem lagade jag till kyckling wrapps. Satt och kollade på Sophias blogg och hittade ett inlägg där hon lagt ut recept och blev så sugen. Vill ni också laga kyckling wrapp a la Sophia klicka här
Nu ska jag kolla Pretty Little Liars och sen ska jag försöka lägga mig relativt tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar