tisdag 30 april 2013

Powerwalk!

Sista träningen för denna månaden klar! haha, ne skämt å sido. Var upp halv 9 idag för att gå en pw med Carolin och Caroline. Ändå en okej tid. Igår gick jag upp vid 6 tiden för vi skulle ses halv 7 och jag hade mycket hellre legat kvar i sängen och gosat ;) Men som sagt, man bränner mest fett på morgonen och tack vare att vi hade bestämt att vi skulle ses kom man upp, kan lova att jag aldrig hade gått upp så tidigt annars! ^^

Ne vad har mer hänt tro? Valborg idag. Antagligen blir det förfest hos mej med lite grillning kanske, om vädret blir bättre, det är inte kul nu alltså! Sen ner till nissan och kolla på valborgbrasan som, om vi fattat det rätt, är mitt ute i vattnet!? Kommer bli fräckt :) Och sedan blir det krogen.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, håller på att frysa ihjäl! Hoppas alla får ett bra firande idag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar