måndag 22 april 2013

Myshelg

Åkte hem till mamma å pappa igår. Va sugen på att dansa och eftersom det var dans i varberg igår va det dit jag fick ta mig :) sen på kvällen åt vi kräftor, gud va gott det är :D
Senare på kvällen hängde jag med Emelie och hennes två kompisar. Fast jag körde eftersom jag var nykter. Först va vi hos deras killkompis som hade en fågel. Den fattade verkligen tycke för mitt hår/ huvud och satt där för det mesta när den va utsläppt från buren. Sen gick vi till oscars. Det var en sån kväll när man nästan inte känner någon som är ute!  Jätte konstigt med tanke på att varberg inte är så stort.
Emelie upptäckte även igår att min lilla kanini är jätte smal. Och då menar jag verkligen smal!  Känner ryggraden hur tydligt som helst när man klappar henne. Hon är i och för sig runt 7 år men hoppas verkligen inte det är för hon är gammal utan att det är en tand eller nått som spökar! :(
Nu måste jag sova, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar