måndag 8 april 2013

Nya tag, nya möjligheter!

I'm back on track! Som så många gånger innan. Men nu känns det riktigt bra, man blir så glad, lycklig och motiverad att träna i detta härliga vädret. Får bara hålla tummarna på att det håller i sig!
Är rätt seg just nu, hade lektion mellan 10-12 och sen satt vi kvar och gjorde grupparbete. Klockan 4 började vi runda av för vi orkade verkligen inte mer. Sen har jag handlat och ätit ett litet mellanmål. Sitter å slappar framför teven just nu, går en riktigt bra serie på MTV som heter Hollywood heights. Sen har jag tänkt att jag ska simma lite. Men känns som att jag kommer få huvudvärk snart så om inte det försvinner får de blir en pw i det fina vädret med ljudbok i öronen.
Igår va jag i gymmet för första gången på kanonlänge kändes det som, men det var skönt att börja igen. Tänkte ta det lite lungt, typ gå raskt och så. Så jag inte blir förkyld med en gång. Gick 6 km på 1 timma å tycker det var rätt okej. Målet är ju att jag ska kunna springa en mil på 1 timma. Gärna innan den 6 maj, eftersom det är vårruset här i Halmstad då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar