tisdag 9 april 2013

Underbara tjejer!

Jobbat med grupparbete 5 timmar idag, riktigt seg, men nu är det klart! Jippi! Sen va det snabbt hem och byta om för skulle på powerwalk med tjejerna. 8.88 km blev det allt som allt. Promenaden blev uppe på galgberget, så himla fint där uppe och utsikten är fantastisk! Härligt att gå i det fina vädret me, nu är våren snart här på riktigt! :)
När jag kom hem sökte jag jobb på kommunen och beställde böckerna vi behöver i denna kursen, 917 kr, inte alls okej i min plånbok!! Plus att jag fick en elräkning på 780 kr.. Nån som vet något jobb, behöver verkligen det just nu! Pengarna bara springer iväg för mig.. Är man shoppaholic så är man, får jobba på detta ^^
Nu ska jag fixa mat och sen slappa i soffan resten av kvällen!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar