torsdag 18 april 2013

Grillning!

Det var så himla fint väder igår så vi beslutade oss för att åka ner till stranden och grilla! Jag, Carolin, Anna, Lina och Patrik tog vårat pick och pack och åkte ner till västa strand. Åå vad jag längtar till sommaren! Sitta och grilla på stranden med underbara vänner med lite musik är helt fantastiskt! Så nu får våren/sommaren skynda på lite. 

Idag har vi jobbat med grupparbete, igen jag vet. Det tar aldrig slut! ^^ Efter det så gick jag och Carro till IC (idrottscentrum) och körde ben/rumpa. Har jag inte träningsvärk imon så vet jag inte vad! Imon blir det kondition och mage. Måste kämpa på inför vårruset om jag ska orka springa det! 
Nu ska jag fixa lite mat. Lite sent jag vet, men bättre sent än aldrig. Sen ska jag försöka få pluggat lite och fortsätta kolla på Hollywood Heigts. Jätte irriterande när jag är mycket längre när jag kollat på teven. Men kollar på den från början nu och då vill jag se alla avsnitt i rad.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar