söndag 14 juni 2015

Bananmuffins och naglar

Idag har det varit en slappis dag! Riktigt skönt. att ha det ibland, speciellt eftersom jag har jobbat heldagar tisdag- lördag, endast ledig idag och denna vecka ska jag jobba måndag-fredag. Så idag har jag alltså försökt att bara ta det lugnt och göra saker för mig!

 Hunnit fixa naglarna vilket är sååå skönt! Strax innan examen hade jag brutit flera stycken och flera andra hade knäckts och såg jätte konstiga ut så jag plockade bort dom och gjorde inga nya eftersom jag trodde jag behövde lägga till tider hos hemtjänsten för att få ihop tillräckligt med pengar. Men eftersom jag har fått så mycket tider på H&M  och inte behöver ta hemtjänsten (där jag alltså inte får ha naglar) kunde jag fixa naglarna igen.

Jag har även hunnit baka bananmuffins idag! Tro det eller ej, och dom blev super duper goda! Gjort dom innan men det var längesedan nu men nu hade jag 4 st jätte mogna bananer hemma och blev jätte sugen. Vill ni ha receptet så finns det här.
Har ju även hunnit med plugg idag också. Det är så tråkigt, är ju klar med skolan och då vill jag slippa sitta med det nu... Har dock inte så mycket val. 

Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon, natti!



Vet att naglarna är lite halv kletiga nu, inte hunnit fixa, ska göra det ordentligt i veckan men ville bara fixa lite snabbt nu så jag har något i alla fall =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar