söndag 14 juni 2015

14 000 steg

Hade på mig stegräknare igår på jobbet för ville se hur många steg jag faktiskt går där under en dag. Igår var det bara en 6 timmars arbetsdag men gick 14 000 steg, inte illa! :D Tänk er en dag när jag jobbar 8.30-18.15, ska ha på mig stegräknaren i fortsättningen och se hur mycket jag går. Tror inte siffrorna stämmer riktigt men enligt appen, S Health för Samsung så blir 14 000 steg 565 kcal och 10,86 km.

På kvällen blev det utgång. Carolin kom till mig strax efter att jag kom hem från jobbet. Vi började med att äta tacos och kolla tv. Sedan skuttade jag in i duschen och gjorde mig iordning. När jag var klar kom Daniel och vi gick till Anders och Roy. Carolin gick hem innan vi åkte till krogen för hon skulle upp tidigt. Först var vi på Hamngatan 43, sedan Zigges, hade aldrig varit där innan men det var jätte mysigt och drinkarna fick man i små sylt burkar, as söta som ni kan se på bilden nedan! Sen blev det Foxen och när dom stängde, James rockbar. Med andra ord en riktigt bra kväll med massa roliga människor! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar