onsdag 10 juni 2015

Workmode

Gjorde inget inlägg igår för det hände inget direkt jätte intressant. Dom ringde från H&M på morgonen och frågade om jag hade möjlighet att komma in och jobba mellan 9.45-18.15 och självklart hade jag det så blev jobb hela dagen! :) Slutade med att jag fick komma in och jobba idag med och ska även komma in extra på fredag utöver torsdag och lördag som jag hade denna veckan :)
Tiden bara flyger förbi, kan nog vara dels för att jag är ny och det är mycket att lära sig men sen även att det är jätte kul!

Passade på att handla lite saker innan vi körde igång för dagen. Stor rea på H&M just nu så passa på! :D
Ögonskuggor är alltid kul! Köpte i svarta, så man kan göra snygga mörka sotningar, och i bruna nyanser för jag tycker det är jätte snyggt när man har blåa ögon.
Köpte en ny hårborste med, en sådan med "vanliga borststrån" Och små fjun, ni ser på bilden. Inte använt den än, får bli imorgon, men hört att den ska vara jätte bra och göra så man bland annat får mindre elastiskt hår.

Nu ska jag plugga lite till innan sängen kallar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar