fredag 5 juni 2015

Mys på Galgberget

Det senaste har jag haft jätte svårt att somna på kvällarna så idag tog jag en välbehövd sovmorgon. Runt lunch hörde Carolin av sig så det blev en jätte skön powerwalk/ löpning uppe på Galgberget i det fina vädret. Var jätte skönt och var så glad att Carro hörde av sig annars hade jag tänkt gå och simma och då hade jag missat det fina vädret!

På eftermiddagen kom mamma och pappa till Halmstad för att hjälpa mig med att sätta upp en spegel, hända upp ett draperi och kolla på vitrinskåpet för tycker det är lite ostabilt. 
Det enda vi fick gjort var att hänga upp spegeln. När vi skulle borra i taket så vi kunde hänga upp drapperiet så tog det totalstopp efter 1 cm. Så vi måste ha en annan borr. Och vitrinskåpet kom vi fram till att vi kan limma baksidan med trälim men det hade vi inte hemma hos mig. Så får bli en annan dag.

Sedan följde jag med mamma och pappa hem och bokade en dejt med Ingrid eftersom det var så längesedan vi sågs, blev först att jag fick en super go rygg och nack massage och sedan blev det mat på Harrys och sedan filmkväll. Super mysigt :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar