fredag 12 juni 2015

Myshörna ♡

Idag jobbade jag 8.30-14.00, blev en kort dag eftersom jag skulle ut till tylösand och hålla pass. Skulle hållt zumba och vattengympa men kom ingen till zumban så njöt av utsikten och torkade yogamattor istället ^^ på vattengympan var det 4 st med så det var ju alltid något, trogna deltagare!



Tog bussen hem och påvägen till lägenheten gick jag till Coop för att snabb handla och såg att när dom ändå rivit upp marken för att lägga rör eller vad dom gör har dom även snyggat till det lite, lagt till en bild nedanför, visst var det fräckt!?


Jag har äääntligen fått upp draperiet runt sängen. Så nu har jag min myshörna tillbaka ♡ hade ju såhär i den andra lägenheten också och jag gillar verkligen det, speciellt när man har en 1a. Blir mer en riktig sovdel som skärmar av men att man ändå ser igenom. Älskar hur det blev med tavlan och allt med :D nu kommer jag sussa så gott! Ser ni vilken skillnad det är om man jämför bilderna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar