torsdag 4 juni 2015

Trappträning

Igår hade jag min andra dag på H&M, trivs jätte bra med arbetskollegorna och jag har jätte bra schema i sommar, vill bara ha mer tider i juni så jag säkert får in tillräckligt med pengar, men ser verkligen fram emot sommaren! Efter jobbet hade jag tänkt träna men hade ett långt pass och när jag väl kom hem var jag så trött att jag orkade inte. 

Eftersom detta är ett inlägg jag skriver i efterhand kan jag inte svara exakt vad jag gjorde idag. Men jag var i alla fall på stan en stund och sedan var jag på gymmet och har hittat min nya hat/kärlek maskin, trappträning! Skit jobbig men jätte skönt på samma gång. Körde en halv timma med fett förbrännings inställningen och sedan körde jag 10 min rodd. Efter så stretchade jag och körde foamroll, inte brukat göra det sistnämnda innan men hört att det ska vara bra ^^

När jag kom hem efter gymmet och fått ätit och duschat satte jag upp 3D fjärilar runt klockan, är inte helt klart för ska sträcka sig längre ut men tycker det blev skitsnyggt!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar