måndag 8 juni 2015

Fransar

Nu är vi i nutid igen. 
Igår har jag uttråkad och hade lite för mycket energi så gick ut och klippte gräset. Efter det gjorde jag inte jätte mycket mer förutom att leka med katten och kolla på tv.

Tåget hem till Halmstad imorse var försenat, kan ni tänka er? Dock bara 5 minuter, men att dom aldrig kan vara i tid! 
Åkte hem idag för att jag skulle fixa fransarna. Just denna gången hade dom tyvärr inte suttit så bra så behövde verkligen få det fixat! Vi gjorde volym med cateye stilen. Fransarna är 10, 11, 13 och 14 mm långa, 0,05 mm tjocka och C och D modell, visst är det snyggt? :D Alltid lika nöjd efter att jag varit och fixat mej hos sussi! Gå gärna in på hennes instagram, Facebook eller hemsida för fler bilder och info om ni är sugna :) 

När fransarna var klara tog jag mig hem och åt och fixade lite hemma. Lite senare åkte jag ner till beautybar där Anders var och piercade idag. Blev ingen ny idag men snart så. Dock bytte jag till ett nytt smycke i örat, en drömmfångare jag köpte i Tyskland.  Är så nöjd :D 

resten av dagen har jag slappat, inte varit på humör för att göra nått annat. Men imorgon tar jag tag i examensarbetet igen! 
Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar