tisdag 2 juni 2015

Helsingborg

Idag åkte jag och Carolin för att hälsa på Caroline nere i Helsingborg och se hur hon har det där nu eftersom hon fick lägenhet tillsammans med hennes pojkvän där. Var jätte mysigt och vi började med att kolla på lägenheten innan vi gick strandpromenaden in till stan. På stranden hade de handbollsturnering så det var kul att se. Jätte synd att det var så dåligt väder bara, blåste en massa och små regnade. Inne i stan så shoppade vi lite och sedan åt vi på ett jätte mysig restaurang. När vi kom tillbaka hem till Caroline satte vi oss och fikade lite och pratade och hade det mysigt.

Påväg hem stannade jag och Carolin IKEA eftersom jag skulle köpa ett vitrinskåp, ville så gärna få upp det direkt så när jag väl kom hem (eftersom jag lånade bilen åkte jag hem med den och skulle ta tåget hem, men självklart va tågen jätte sena så pappa fick köra ner mig) satte jag ihop hyllan direkt och som ni ser på bilden blev det jätte snyggt! :D lite stökigt bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar