torsdag 3 januari 2013

Dag 1

Idag tänkt jag att jag börjar resan på mitt nya liv! Haha som alla andra gör såhär efter nyår! Men jag kommer hålla mitt nyårslöfte iallafall. Går man en träningslinje och vill jobba inom det så gör man, bara att kämpa på.
Tänkte först och främst ändra lite i min kost. Ta bort all onödig onyttig dricka, så som cola och juice och sånt. Blir vatten härdanefter för mig! Tänkte även sluta äta massa onyttiga saker och försöka dra ner på kolhydrater och äta mer sallad istället. Tänkte dock ha en dag i veckan jag får äta onyttigt, man behöver ju inte frossa men jag har iallafall svårt att hålla en super strikt kost om jag inte får äta något alls utan då faller jag tillbaka så som de varit innan. 
Ska även träna regelbundet men får se hur jag lägger upp det. Dom 2 kommande veckorna har jag mycket plugg att se fram emot men någon PW här och där ska jag väll kunna klämma in! :)
Tänkte även skriva ut mina mått. Gör det inte för någon annans skull utan för min egen för att kunna se vilka framssteg jag gör. Sen kan jag väl inte påstå att jag är speciellt stor men det hade ju inte vart fel att slimma till kroppen och bli fin till stranden 2013! Det är väl det som är mitt mål med det hela, att slimma till kroppen och kanske lite mer se ut som jag gjorde när jag precis slutat träna. Det är efter studenten som jag egentligen har gått upp lite och innan dess skiftade jag mellan 59-61 kg så det är väl där någonstans jag vill ligga när jag är klar! Sen måste man även tänka på att muskler väger mer är fett så kommer jag inte ner på 59-61 kg är inte de hela världen om jag ändå känner mej slimmad och nöjd. 
Inga elaka kommentarer nu för detta är före måtten, vänta bara tills jag har nått dit jag vill och kommer med efter måtten! ;)



längd: 167 cm
vikt: 66.9 kg
midja:74 cm
höft:87cm
stuss:98cm
bröst: 91cm
lår (tjockaste delen): 60 cm
över arm:27cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar