lördag 12 januari 2013

Lördag!

Sitter åter med böckerna i knät och pluggar, ska bli så skönt när nästa vecka och tentorna är över! Känns som att jag inte gör något annat.. Igår pluggade jag, konstigt va? Sen va jag på gymmet en stund om körde passet jag skulle kört i torsdags. Efter det åkte jag och handlade lite små saker. När jag kom hem gjorde jag ordning chokladmousse med kesella eftersom jag hade en dejt med anatomiboken senare på kvällen ;) Och så fixade jag en sallad med hallomiost(stavning?), fetaost, oliver och lite så :) Kollade på Von Helsing igår med och pluggade i pauserna. Rätt bra film, kasst slut bara ^^Som sagt idag är det lördag, och den stora frågan är om jag ska sitta och plugga hel kvällen eller om jag kanske skulle gå på "kalas", kim fyller 23 idag, Grattis! :D Kan man unna sig det kanske? Får se hur långt jag har kommit :) Back to my books!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar