lördag 26 januari 2013

Fattig

Nu har jag betalat alla räkningar! Fick ta från sparpengarna för jag hade missat att man va tvungen att göra en ny "studieförsäkran" för att få ut CSN pengarna. Men nu har jag gjort det så hoppas på att pengarna kommer så fort som möjligt! :)
Hade en toppen kväll igår! Tack alla som va med :) Lite synd bara att det bara var övervåningen som va öppen, blev ju väldigt trångt.
Idag blir det fira mormor och min moster som har fyllt år och sen är det salsa! Som jag har längtat efter det! Ska bli så kul att få dansa lite igen! :D

Nu ska jag se om jag hittar nått att äta, och sen ska jag se om jag kan beställa lite kurslitteratur. Det är så dyrt bara. Kommer inte ha några pengar kvar när jag köpt allt jag behöver =/
Ne, mat mat mat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar