onsdag 16 januari 2013

Hollywoodfruar!

Sitter och kollar på "Så blev vi svenska hollywoodfruar". Så gör ett snabbt inlägg nu så ni vet vad jag gör ^^ Ne men fått ändra mina planer lite. Har ju sagt innan att jag följer Jamie Eason's och då ska jag träna idag, imorgon och på torsda. Men får flytta lite på det. Hade en tenta idag och tror det gick rätt bra, det känns så ialla fall. Sen vet man ju aldrig ^^ Men tillbaka till saken. Har ju en tenta till på freda och känner att den har jag inte lika full koll på som den jag hade. Plus att jag hade huvudvärk när jag kom hem, så flyttar så jag tränar fredag- söndag istället. Blir jätte knepigt när nästa veckas träning börjar iofs men plugget går först! Lite tråkigt inlägg känner jag nu ^^

Ska sätta mig och plugga i pauserna och efter programmet. Men ska lägga mig vid 11 så jag kommer upp tidigt så jag kan plugga heeeeeela dagen. Wohooo.....
Nu återgår jag till programmet. Puss och hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar