måndag 28 januari 2013

Gekås

Sitter just nu och kollar på Gekås Ullared serien. Måste ju ha koll på om jag råkar vara med. Har jobbat under sommaren nu när dom filmat och på avdelningen kan man "gömma" sig så man inte behöver va med allt för mycket. Men sitter man i kassan, som jag gör ibland, kommer man inte därifrån och jag vet att dom har filmat vid två tillfällen när jag suttit. Upp till bevis om jag är med eller inte ^^

Igår hängde jag med mamma och pappa till gymmet på morgonen. Eftersom jag var och dansade i lördags kväll drack jag inte och då är det fritt fram att träna. Inte bra att träna när man är lite bakis ;) Men iaf, mamma skulle dansa zumba och pappa skulle gymma, så jag tänkte jag hängde på där. Senare på eftermiddagen somnade jag på soffan, måste vart så trött efter gymmet ;)

Idag har jag varit inne i stan och träffat Marie och Sandra. Blev lite fika och så har vi gått runt på stan. När klockan va 4 gick jag till gymmet och körde ben. Ska aldrig gå till gymmet kl 4 igen. Så jobbigt när det är så mycket folk och maskinerna man vill ha är upptagna! Mamma kom och hämtade mig vid 5 så åkte vi hem å gjorde mat å så eftersom hon skulle på kurs. Så nu sitter jag här i soffan med Nisse, Emelie är uppe på sitt rum med Marcus. Försöker elda i kakelugnen med men Emelie har varit ute och hämtat skit ved, den måste vart fuktig eller nått för det brinner jätte dåligt! 

Jaha, där va en snabb uppdate ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar