måndag 14 januari 2013

Lavendel

Hade en toppen kväll igår! Bestämde mig för att åka till Varberg och fira Kim. Synd bara att inte alla kom in på Oscars, as irriterande att vissa vakter är så hårda! Idag har jag inte fått pluggat riktigt så mycket som jag velat. Innan mamma och pappa körde ner mig till Halmstad tog vi en sväng förbi Gekås och shoppaholic som jag är handlade jag självklart för runt 700 kronor. Sen har dagen bara försvunnit. Mamma och pappa satte upp en hylla i köket som jag kan ha micron på och jag va ju tvungen att övervaka detta. Men när dom hade åkt har jag suttit med anatomiboken hela tiden. Imorgon ska jag gå upp tidigt, boken ligger till och med här jämte sängen, och så ska jag träffa Fanny så vi kan plugga tillsammans. Ska sitta hela dagen! Förutom ett litet avbrott till gymmet :) Nu har jag i alla fall lagt mig och jämte mig har jag en värmehund som luktar lavendel så nu luktar hela sovrummet gott! Natti :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar