måndag 7 januari 2013

Träna, plugga, plugga, träna

Helgen har inte varit lika bra som jag hoppats på. Skyller på dålig disciplin och att de är svårt när man än hemma i läjet. Här finns alltid chips, cola, godis å andra sötsaker och det är svårt när alla andra sitter och äter! Men nu åker jag ner till Halmstad imon och det kommer bli mycket lättare då för då bestämmer jag helt själv vad jag ska ha hemma, Grönsaker och Fun light! ^^

Satt och kollade runt lite på internet för några dagarsedan och hittade en träningsform av Jamie Eason, hon är fitness proffs och fitness modell och på sidan delar hon med sig av sina tips och träningssätt. Hon har gjort ett 12 veckors program som jag tänkte jag skulle börja följa idag. Så mitt i allt pluggande ska jag hinna träna också. 2 veckor kvar sen är tentorna över och jag kan fokusera på att träna träna träna. 

Nu ska jag få tag på Ingrid och se vilken tid vi ska till gymmet och sen ska jag plugga HELA dagen! Kanske kanske kan få en massage av Ingrid me, håller tummarna för de för det hade vart så skönt att få slappna av lite! :)

 
Denna tjejen har använt sig av Jamie Easons träningsform. Bilden är tagen från "Female Health Motivation : Eat Clean, Train Mean" på facebook.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar