onsdag 9 januari 2013

Hemma i Halmstad

Sovit fruktansvärt dåligt inatt, tror inte jag somnade förens halv 4 eller nått. Och blev väckt strax efter 7 eftersom pappa va tvungen att ta bilen när han åkte till jobbet och ville jag ha den andra va jag tvungen att köra mamma och Emelie till jobb respektive skola. När jag kört dom åkte jag hem och la mig igen men de tog tid att somna igen. Men verkar inte bara vara jag som sovit dåligt! Läste att flera stycken på facebook också sovit dåligt.

Trött och seg åkte jag och Ingrid till gymmet och körde biceps och rygg. Känns as skönt att verkligen vara igång med träningen och jag är kanontaggad! Standen 2013, here I come! :D

Sen har jag i stor sätt bara packat. Hade så mycket saker. Förstår verkligen inte hur mina klasskompisar som bor längre bort gör!! Jag har hur många väskor och lådor som helst och måste bli körd för att få med allt! Men nu är allt nere :P 

Nu sitter jag och tittar på "Så blev vi Svenska Hollywoodfruar". Älskar det programmet eller aa Svenska Hollywoodfruar, men det är ju typ samma sak. Därför jag har massa tassles hemma, älskar Maria Montazami! 
Inte pluggat speciellt mycket idag utan det har blivit mycket packning och så, men imon tar vi nya tag! Gym och plugg precis hela dagen! Ska klara tentorna till varje pris ^^




 Fin ljusstacke jag fick i julklapp! :)
Passar perfekt i mitt vardagsrum! Även den vita kudden med texten "Love is all you need" och ljuslyktan som står på bordet fick jag i julklapp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar