tisdag 8 januari 2013

Konverterat pappa!


Va på gymmet innan och fick faktiskt med mej pappa denna gången, han har alltid varit lite emot att stå på gymmet och lyfta skrot men när vi tränat klart och satt oss i bilen va han faktiskt tvungen att erkänna att han gillade de och tyckte det var kul! Känner att jag lyckats visa upp en bra sida av härliga Atletica även fast vi körde slut på triceps och pectoralis eftersom han faktiskt skulle kunna tänka sig att följa med igen! :P 
Nu ska jag sova för att imon blir det gymmet med Ingrid och vi ska köra biceps och rygg. Sen ska jag plugga och packa eftersom jag åker ner till Halmstad igen. Och gissa vad jag ska göra sen, jo, Plugga!! Skojigt skojigt :P 
Här kommer lite härlig musik för er som inte kan somna, latino remix på 1 timma och 20 minuter! NJUUUT!!


Tycker första låten är underbar! Kan va för att jag inte lyssnat på den så mycket, dom flesta låtarna har jag nämligen på min spellista på spotify. Men för er som också gillar första låten kommer en länk här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar