onsdag 2 januari 2013

Gott nytt år!


Nytt år nya möjligheter! Det kan bara bli bättre =)
Hoppas alla haft en bra jul och nyår! Själv har jag haft det jätte bra. Varit hemma och myst med familjen och för första gången på flera år har vi haft snö på julafton, underbart! =) Fått massa roliga julklappar, bland annat en micro och tassimo. Tänkte ta lite kort och så sen men nu har jag redan kört ner massa saker till lägenheten så det får bli när jag åker dit :)

Har ni några nyårslöften?
Mina är att jag
1. Ska bli mer målmedveten, ska inte bara sluta göra saker när det blir jobbigt utan jag ska fortsätta kämpa, till exempel som med träningen, eller aa allt annat också för den delen. Ska bli en tränaholic istället för en shoppaholic!
2. Pluggningen med, härdanefter ska min fritid bestå av träning, skola och vänner! =)  
3. Hitta ett jobb så jag kan fortsätta vara shoppaholic utan att gå i personlig konkurs!
4. Hitta mig en ordentlig man. 
Nu är det bara upp till bevis att se hur många jag lyckas klara av =)
 
Ne nu ska jag återvända till min anatomibok en stund, plugga plugga plugga, tenta om 2 veckor!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar