lördag 5 januari 2013

Kli i kroppen!


Suttit och pluggat nu i kanske en timma och jag är redan jätte pluggtrött! Det kliar i hela kroppen! Tror inte det är meningen att man ska plugga när det är helg och att de kanske är därför som jag är så fruktansvärt rastlös. Eller va tror ni? ;) Har i alla fall lyckats avklara ett kapitel till. Bara 11 to go.. 
 
Va på gekås idag med. Lyckades handla massa roliga saker. Eller som jag tycker är roligt, ansiktsmask, mascara, slingmedel, ljus, ögonfransar, tröjor och lite så. Men när jag kom hem och insåg att mamma köpt ett as snyggt linne kom jag fram till att jag måste åka tillbaka! Får bli nångång nu i helgen ^^
Tog även min onyttiga dag idag med. Efter gekås åt jag kinamat med mamma och pappa, gratis mat tackar man inte nej till så nu har jag förbrukat den dagen denna veckan, även fast jag ska ut och festa lite imon. Underbara Leutrime fyller 21 år idag så i ska fira henne imon. Det är en bra anledning tycker jag! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar